Volg ons als je wilt

FAQ

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken bij NORMAL?

Bij ons kun je betalen met Euro’s en o.a. de volgende creditcards: Visa, Visa Electron, V Pay, JCB, Unionpay, MasterCard & Maestro 

Ruilen en klachten

Kan ik een artikel ruilen als ik spijt heb van de aankoop?

Je kunt een artikel altijd ruilen, zolang het ongebruikt is, in een gesloten verpakking zit en je de bon kunt tonen. Het artikel kan in elke NORMAL-winkel geruild worden. We ruilen het artikel om voor een ander en/of betalen het aankoopbedrag terug. De ruilservice geldt alleen binnen hetzelfde land. Om hygiënische redenen kunnen voedingswaren niet geruild worden.

Bij wie kan ik terecht met een klacht?

Klachten moeten persoonlijk in de winkel worden ingediend, waarbij de bon getoond moet worden.

Werken bij NORMAL

Hoe oud moet ik zijn om bij NORMAL te kunnen werken?

Om bij NORMAL te werken moet je minimaal 15 jaar zijn.

Ik zou graag bij NORMAL willen solliciteren – waar kan ik vacatures vinden?

Zou je graag onderdeel willen zijn van de NORMAL-familie, ga dan naar onze website waar de beschikbare vacatures op staan

Contact

Hoe kom ik in contact met een winkel?

Je vindt het mailadres en telefoonnummer van alle NORMAL-winkels op onze website

Hoe kom ik in contact met het hoofdkantoor van NORMAL?

Op de website van NORMAL vind je de mailadressen van de verschillende afdelingen.

Producten

Hoe zie ik welke artikelen NORMAL verkoopt?

Op onze website vind je een overzicht van de categorieën artikelen die te koop zijn bij NORMAL. Ook vind je voorbeelden van de artikelen in de verschillende categorieën.
Bovendien kun je ons volgen op Facebook en Instagram, waar we actueel nieuws en interessante artikelen uit ons assortiment posten.

      

Is dit artikel voorradig in de NORMAL-winkel bij mij in de buurt?

Het is helaas niet mogelijk om aan te geven of een specifiek artikel op voorraad is in de betreffende winkel, maar je bent altijd welkom om contact op te nemen met de winkel. Vind de dichtstbijzijnde winkel hier.

Komt dit artikel weer op voorraad?

We hebben een groot, vast assortiment artikelen, die we in principe altijd op voorraad hebben. Maar een dragend element in ons concept is dat we voortdurend nieuwe, mooie artikelen krijgen; zogeheten actieartikelen, die in onze winkels liggen zolang de voorraad strekt. Daarnaast hebben niet alle winkels exact dezelfde artikelen. De grote winkels hebben bijvoorbeeld meer actieartikelen dan de kleine. Ook kan een artikel in de ene winkel uitverkocht zijn, terwijl een andere winkel het nog heeft.

Kan ik artikelen reserveren?

Het is helaas niet mogelijk om artikelen te reserveren bij NORMAL.

Kunnen jullie dit artikel opnemen in het assortiment van NORMAL?

Heb je input of ideeën over artikelen, waarvan je vindt dat NORMAL ze zou moeten verkopen, stuur ons dan een mail via purchase@normal.dk Onze inkoopafdeling zal dan beoordelen of het een artikel is dat we in onze winkels zouden willen verkopen.

Persoonsgegevens

Hoe gaat NORMAL om met persoonsgegevens?

Alle verwerkingen van persoonsgegevens die via de website van NORMAL worden gedaan, zijn volledig in overeenstemming met de nationale wetgeving over de verwerking van persoonsgegevens. De informatie wordt niet verstrekt aan derden, tenzij NORMAL hiervoor jouw toestemming heeft gekregen of de verwerking door de wet wordt geëist.

Sponsoring

Wil NORMAL sponsoren?

We krijgen heel veel verzoeken om producten te sponsoren. We zijn erg blij met die grote belangstelling, maar we hebben besloten om alleen in zeer beperkte mate te sponsoren, omdat we anders niet de verkoopprijzen kunnen hanteren die een dragend element van ons concept zijn.

Webshop

Is het mogelijk om het assortiment artikelen van NORMAL online te kopen?

Het is niet mogelijk om artikelen online te kopen of thuis te laten bezorgen.

Volg ons als je wilt