Opent in Almere en Rotterdam.

Normal skilt.png

NORMAL opent 2 nieuwe vestigingen in Almere en Rotterdam.

De Deense retail keten NORMAL opent 2 nieuwe vestigingen: op 28 augustus gaat de vestiging in Almere open aan de Stadhuisstraat 14 en in november opent de keten haar deuren in Rotterdam Zuidplein. Met deze openingen zal de keten, die in mei vorig jaar debuteerde in Nederland, 6 vestigingen in Nederland hebben. De overige winkels zijn gevestigd in Utrecht (Hoog Catharijne), Amersfoort, Leiden en Haarlem.

NORMAL heeft meer dan 200 winkels in Denemarken, Noorwegen, Zweden en Nederland en doet in augustus haar intrede op de Franse markt met de opening van 3 vestigingen in Parijs. De keten verkoopt bekende merken voor vaste lage prijzen met name op het gebied van persoonlijke verzorging.

In Nederland wordt NORMAL geleid door partners Björn van Driessche en Paul van Dooren. De retail keten is voornemens om de komende jaren nog tientallen vestigingen in Nederland te openen.

“We kijken er naar uit om nog meer winkels in Nederland te openen en nog meer klanten een fantastische shopervaring te laten beleven en ze te laten profiteren van onze vaste lage prijzen voor bekende merken.” zegt Björn van Driessche. “Iedere keer als we een winkel openen in een nieuwe stad worden we overladen door de positieve reacties die we van klanten ontvangen”, vult Paul van Dooren aan.

NORMAL feiten:

• NORMAL koopt merkartikelen in de gehele EU, op de plek waar de prijzen het laagst zijn.
  • NORMAL’s productenaanbod omvat persoonlijke verzorgingsproducten, huishoudelijke artikelen, cosmetica, dierenvoer, kantoorartikelen, health food, dranken, zoetwaren, etc. Het productenaanbod omvat op dit moment meer dan 3.500 items. NORMAL biedt een standaard assortiment artikelen dat iedere week wordt aangevuld met nieuwe merkartikelen.
  • NORMAL opende zijn eerste winkel in Denemarken in april 2013.
  • NORMAL heeft op dit moment meer dan 200 winkels in Scandinavië, Nederland en Frankrijk (augustus 2019) en verwacht de komende jaren nog meer winkels in deze landen te openen.
  • Neem voor meer informatie contact op met Björn van Driessche via bjdr@normal.nl of op 06-37417610.